دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی بنام بغض
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی بنام بغض

  • دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی بنام بغض

    دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی به نام بغض

    دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی به نام بغض با بالاترین کیفیت

    شونه های سرد دیوار تکیه گاه غصه هامن
    خاطرات با تو بودن مثل سایه تو صدامن
    یه قلم با اشک چشمام خط کشید رو آرزوهام
    از کنارم پر کشیدی تو که بودی همه دنیام
    سقف ترک خورده هنوز نم نم بارون نگاش
    بغض ترک خورده ی من یه دنیا حرف تو صداش
    میخوای بری اما بدون دلم نمیبخشه تورو
    بد کردی عمری با دلم حالا بهت میگم برو
    رفتی و عکس رو دیوار شده تنها یادگاری
    مثل موج نمیه جونی از من و عشقم فراری
    با خودم گفتم یه روزی تو دوباره برمیگردی
    خوب میدونم که تو هیچوقت عشقمو باور نکردی
    سقف ترک خورده هنوز نم نم بارون نگاش
    بغض ترک خورده ی من یه دنیا حرف تو صداش
    میخوای بری اما بدون دلم نمیبخشه تورو
    بد کردی عمری با دلم حالا بهت میگم برو

    دانلود با کیفیت ۱۲۸ – ۴٫۳۰ مگابایت

    [دانلود – Download]

    دانلود با کیفیت ۳۲۰ – ۱۰٫۳ مگابایت

    [دانلود – Download]

    The post دانلود آهنگ جدید احسان سلیمانی به نام بغض appeared first on چیز دانلود.





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: